3DS Max stopień 1

Rozpoczęcie
13 grudnia 2024
Zakończenie
15 grudnia 2024
Zakończenie
15:00 - 15:00
Address
CAD-Project Adam Tomasik, Kazimierza Wielkiego 29a, 50-077 Wrocław, Polska   View map
Telefon
728496690

800,001.200,00

Kurs przeznaczony jest dla osób rozpoczynających swoją przygodę z programem 3ds MAX, wprowadza w podstawy programu. W ramach pierwszego etapu szkolenia kursant poznaje narzędzia i techniki pozwalające na tworzenie obiektów, zarządzanie nimi, nadawanie materiałów powierzchniom, oświetlanie ich i finalny render. W zależności od profilu grupy, przykłady są dostosowywane do odpowiednich branż.

Total:
SKU: Brak danych Kategoria: Tagi: , , , , , ,

Rozpoczynamy za:

Opis szkolenia

Program szkolenia:

  1. Interfejs programu i filozofię pracy z projektem:
    • elementy interfejsu, znaczenie ikon,
    • skróty klawiszowe
    • sposoby nawigacji (kombinacje klawiszy myszy lub steering wheel i viewcube)
    • sposoby wyświetlania grafiki w oknach podglądu
  2. Podstawy modelowania:
    • sposoby definiowania skali projektu i pracę z jednostkami
    • proste bryły – prymitywy i ich budowę
    • podstawowe operacje na obiektach
    • techniki rysowania linii i kształtów
    • budowanie brył w oparciu o kształty 2d
    • znaczenie i sposoby wykorzystania modyfikatorów
    • przydatne sztuczki ułatwiające pracę z obiektami
    • operacje logiczne na kształtach i bryłach
  3. Współpraca z innymi programami
    • import obiektów z AutoCAD, Revit lub Inventor (w zależności od potrzeb grupy)
    • częste problemy związane z importem i ich rozwiązania
    • organizację pracy przy użyciu warstw, grup, złożeń itp.
  4. Światło:
    • sposoby wykorzystania oświetlenia naturalnego światłem dziennym.
    • podstawy operowania światłem sztucznym
    • sposoby emisji światła sztucznego
    • barwa światła, definiowanie intensywności i kształtu świateł
  5. Materiały:
    • podstawy pracy z materiałami mental ray, definiowanie koloru, połyskliwości, przezroczystości
    • sposoby używania bitmap dla określenia koloru powierzchni oraz jej faktury
    • modyfikatory określające położenie bitmapy na powierzchni obiektu.
  6. Rendering:
    • ustawienia widoków, praca z kamerą
    • podstawowe zagadnienia związane z renderingiem, rozdzielczość, format zapisu
    • podstawowe parametry wpływające na jakość prac
    • techniki obliczenia światła
    • w pracy z wybranym projektem przećwiczysz umiejętności związane z określaniem materiałów, ustawieniem świateł i renderigiem.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

Jak zapisać się na szkolenie.2021-01-25T00:32:52+01:00

Aby zapisać się na szkolenie wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy, który jest pod każdym terminem szkolenia

Czy muszę przynosić swój komputer z programem na szkolenie.2021-01-25T00:04:44+01:00

Dla wszystkich uczestników szkoleń stacjonarnych, zapewniamy stanowisko komputerowe oraz odpowiednie oprogramowanie.

Czy szkolenia są stacjonarne, czy online2021-01-25T00:04:44+01:00

Prowadzimy zarówno szkolenia stacjonarne jak i online. Szkolenia stacjonarne prowadzimy w naszej sali szkoleniowej, szkolenia online prowadzimy przez aplikacją Zoom.

Przejdź do góry